denna dag! :D

denna dagen har varit sjukt bra!
lite tråkig skoldag men efter följde emelie med mig hem och vi red på brava och fanta!
igår fick mamma ett samtal av kicki (michaelas mamma) och hon skulle ner och kolla på totte (klockan va 22:30 typ) för det verkligen SPÖÖÖÖREGNA! och han står ju ute :( men så beslutade hon att hon skulle gå hem med han till pall där han står innan, så förhoppningsvis kommer han snart igen!
iaf...
idag följde emelie med mig hem och det var superkul! vi red barbacka på två GAAAALNINGARRRR!! :O
dom rejsade och hoppade och skuttade som jag vet inte vad! haha! :D
men kul va de!
sen fick jag reda på att pappa kanske hittat en transsport!!!!!!!!!!!!!!!!!
sååååååå glaaaaaaad♥ TACKPAPPA!
nej, nu ska jag bara sitta här och mysa för mig själv, kolla på en film kanske? rena skiten på tv...
imorgon skickas brevet till.... TOOOOBBEEEE!
hoppas jag kommer med och får löst mitt problem!
men ni får ha de bra! :D
LOVEYOU♥
suddig bild, men e han inte för söt min lillepintooo!
miss him! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0