hej igen!

godmorgon nu sitter jag hemma och slänger in ett fort inlägg innan jag drar till skolan!
Igår hande jag handbollsträning och Tisdag ridlektion.
Jag har börjat träna nu för fullt inför sommaren och detta måste hålla i sig!
Skolan idag är väl ganska bra bara 4 lektioner och en massa rast! goddie..
Nu ska jag  ner och käka frukost så ses vi sen! 

Jag kan inte heller blogga från min mobil utan jag bloggar för det mesta när jag har något och blogga om, det är ganska svår för mig att blogga för jag har träningar och allt möjligt varje dag och om jag inte har det så har jag läxor eller något annat.
Så jag är ledsen för att  vara så väldigt dålig på att uppdatera! Men det kommer sig med tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0