ponnyakuten!

okej, jag satt och grina!
vad fan ska man säga? bästa pogramet ever!!!!! 
jag funderar själv att söka in till ponnyakuten med min häst! hon e helt galen och går inte att lasta o kommer inte i hagen :(
jag ska söka men om jag inte kommer med ska jag försöka göra allt jag kan för att hon ska kunna gå på transporten!
btw. förlåt för dålig uppdatering, har stänglsat hagen och ridit och massaaaa! flyttat totte hem och förhoppningsvis ska han inte tillbaka till jossan och dom! så ska han stå hos mig♥ myyyys! 
inte för det e nått fel på dom asså! haha!
föresten e jag arg på emelie för hon inte bloggar :@ och funderar på att byta till en egen blogg! :D så hoppas ni läser den då :D
men ska prata med henne (IGEN) och säga att hon ska blogga :P annars om hon inte vill får jag bara byta! ;)
men nu ska jag kolla på tv, och sen ska jag söka till ponnyakuten, försöka skriva det så bra som möjligt! 
min fina vän amelie! :D♥
ska försöka vara med henne nu i veckan! miss her so much! ♥
LOVEYOU!

Kommentarer
Postat av: Fanny ♥

Då kanske vi ses på PA4 då! :D

2012-04-23 @ 19:30:00
URL: http://mffryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0