kyrkan :D

drar mig nu till kyrkan och träffar massa gött folk :D
efter kyrkan drar jag till mamma och ska rida fanta, brava och kanske totte :)
ikväll blir det nog att bara ta de lungt om inte nån vill hitta på något!
juste, idag e de dressyrtävling på klubben,
emelie var första start vid 9! hoppas det gick bra, skulle igentligen kollat men jag orkade inte + att jag haaatar dressyr, så segt att kolla på, men att rida är okej, men HOPPNING SKA DE VA!
har alltid varit den lilla tjejen med fart!
på gymkanan ville jag alltid ha den galnaste hästen, haha ;)
nej, nu ska jag fixa mig lite, kolla vad jag ska ha på mig och så, men vi ses kanske ikväll, och förhoppningsvis bloggar emelie hur det gick?
ska tjata på henne :P ♥
puss på er!
liten elin :)

Kommentarer
Postat av: Amanda Jönsson [ FOTO ]

- Ja det gör vi säkert! :D

Saknar KJ.....redan

2012-05-06 @ 10:01:13
URL: http://photoobymee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0