LÄGRET!

känner verkligen att jag måste berätta detta underbara läger jag har varit på! :D
TORSDAG: vi åkte till lägret efter skolan, jag var JÄTTENERVÖS!
när vi kom fram blev vi tilldelade ett rum, jag annie astrid och agnes! :D
på kvällen hade vi andakt och massa grät och jag förstod inte varför? haha, jag trodde det hänt nått jag missat :| men det hade jag tydligen inte för man gjorde så? och jag tyckte det var jättekonstigt!
hände inte så jättemkt mer än att vi träffade massa underbart folk, inga faddrar hade dock kommit :/

FREDAG: vi vaknade kl 8, halv 9 var det frukost och alla faddrar var i skolan för dom hade nationellt prov i engelska!
minns inte riktigt vad vi gjorde, jo vi hade andakt på förmiddagen, fick vårat prov vi skulle kunna mm. men vid 11 kom några faddrar och vi hjälpte dom att packa upp, sen lekte vi lekar och masssor hela dagen till 9 då det var andakt igen.
jag kände hur mina tårar började komma, jag satt och grät så mkt så jag vet inte vad!
en underbar ledare kom fram till mig vid namn sarina och frågade om hon fick be för mig och så satt hon där, hon tröstade mig jätte mkt och shit vad hon e bäääst asså! ;)

LÖRDAG: nu var det dax för dop, alla faddrar och ledare var där (utom helena som kom på kvällen).
jo, dop tänker ni? 3 st konfirmander var inte döpta och var då tvugna att döpa sig om dom skulle konfirmeras!
stog uppe på land och frös medans dom gick i havet och döptes! buuuurrrrr! spelade oxå beach volleyboll!
dagen var underbar! första gången jag gick på förbön!

SÖNDAG: denna dagen var helt gaaaalen!!!! det började med att vi alla satt och RÅÅÅPLUGGADE inför konfaprovet, kl 1 var det dax. kunde alla fråger utan 3 :/ så jag fick fortsatt plugga! 
efter provet chillade vi lite och så käkade vi! sedan kl 3 sa en ledare att vi skulle vara klara och ha ömtåliga kläder på oss? vi skulle leka flaggan, orkar inte förklara vad det är men man e iaf ute i skogen och leker, man är 2 lag och ska hitta varandras flagger! haha, alla hade blåmärken efter det! :P men iaf, det var sjuuuukt kul! sen spelade vi beach volleyboll dagen slutade som vanligt med en andakt :)

MÅNDAG: sån rolig dag asså! började med att vi körde tjej och kill dag!
tjejerna dansade och pratade medans killarna pratade och drog bilar HAHA!
på eftermiddagen/kvällen lekte vi brittisk bulldog en lek som är lika dan som kom alla mina kycklingar bara att när man får tag på personen ska man lyfta den och skrika 1,2,3 brittisk bulldog HAHA! 
dagen slutade med att jocke visade upp sina trix med eld och så var det två tjejer som klätt ut sig och läste robin hood på bohuslänska! SKRATTADE SÅ JAG HÖLL PÅ ATT KISSA NER MIG!

TISDAG:( det blev tisdag, solen sken och fåglarna kvittrade och vi skulle åka hem! föreldrarna skulle vara här vid 1 :/ 
jag ville verkligen inte åka hem, men sånt e livet :(
vi lekte och städade!
i slutet gjorde vi kramleken, alla skulle krama hejdå till varandra! :'(
när jag skulle sätta mig i bilen kände jag nej nu kommer tårarna! :/ jag sprang till sarina och kramade henne och hon var vid min sida och kramade tillbacks! ♥
jag sa hejdå till alla och åkte hem! 

jag vill verkligen säga tack tack tack till alla er som gjort detta lägret till något såhär bra! 
trodde inte det fanns sånna underbara människor♥
jag ♥ er!

nu drar jag till kyrkan! 
LOVEYOU! ♥

Kommentarer
Postat av: Klara

Det var verkligen ett helt fantastiskt läger! :)

2012-05-02 @ 21:15:00
Postat av: Amanda Jönsson

Det var bäst verkligen! :)

2012-05-04 @ 16:45:18
URL: http://photoobymee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0