xp igår!

igår var typ den roligaste kvällen på länge! 
var på café xp!♥
det går inte att hitta bättre människor än där tror jag! alla är verkligen alltid glada och det är aldrig något bråk eller tjafs där, (inte vad jag märkt)♥
kan då lova att där kommer jag hänga dom flesta eftermiddagarna och nätterna! :D
var så kul så jag, alice och samuel gick hem när det stängde! (halv 1)
var där från 4 till halv 1 och skrattade typ hela tiden! ♥
vi körde en tävling, fotojakt hette det, man skulle ut i den lilla staden och ta kort på saker som stod på ett papper :)
det var AAAASKUL!
fick ett sms av michaelas mamma igår oxå :/ 
michaela och jag åker strax till näl, ambulansen är här om 2 min!
jag fick panik och ringde då hon hade gått omkull med wille och voltat så han landat på henne!!! 
vad vaken hela natten tills jag fick ett sms att hon fått en inreblödning i benet och kommer få gå på kryckor i 1 månad :( 
kommer nog bli jag som rider totte denna månaden då men det är helt okej för mig! :D
haha!
nej, nu kommer strax min kusin, hans fru och hans dotter på besök!!
ikväll åker jag hem till mamma rider 2 eller 3 hästar sen åker jag till michaela kollar hur hon mår och sen åker jag hem t daddi igen! ♥
have a nice day♥
min allra bästavän♥
love♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0